Let the hard work begin!

Så, det är alltså nu resan på riktigt börjar, då skrivandet blir lite mer pressat och då drömmer går mot verklighet! 
Idag kom jag ett enormt steg mot vad jag vill.
Tack vare Nellie och Charlie har jag fått prova på att spela in i studio! 

Kvällen har varit helt underbar och jag kan inte vänta tills nästa gång jag får komma dit med nytt material och mer erfarenhet! 
Det är så jävla kul att hålla på med det man älskar och jag känner hur intresset och kämparglöden är uppe i 99999999999 grader! 
Har spenderat över en timme på att skriva klart låtar, börja med låtar, ideér till låtar etc etc etc.

Så ifall nu detta går som jag vill kanske bloggen ändras lite grann haha :P 


2012-10-06 | 00:23:23 | Lär känna mig? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Miss Annelie

Sjukt kul att se dig jobba. Vi kommer åka fler gånger. Kram...

Svar: Ja! Jag kan knappt vänta! Det var underbart att få jobba!
Att känna att man verkligen är påväg dit man vill, en helt underbart obeskrivlig känsla.
Tack för att du ger mig chansen!
Kram!
Sansann

2012-10-06 // 07:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback