Kärlek och livet i allmänhet

TJO!!!!
 
DAFUQ? 
Som jag antar att ni märkt på titlen blir nog detta inlägg ganska...random! 
SOM JAG!!!!

Så ska vi börja? 
Kärlek, den är överallt! Och för första gången på kanske 4 år är jag helt opåverkad av den, är inte intresserad av en enda människa! 
Alls! Och jag älskar det! (Klart att jag är kär i Alex men han är inte människa....han är en....alien!) 
Ingen jag känner, ingen på skolan, ingen! 
Jag har aldrig varit lyckligare! 
Jag har det så trassligt med musik, skola och aktiviteter att jag bara skulle blir förbannad ifall jag var ihop med någon haha! 
Och det skulle ju vara ganska taskigt, eller hur!?!

(MY BABIES!!!!) 
Aja så livet? 
Ska snart färga om håret rött, ska börja med min önskelista (till jul, man blir aldrig för gammal) 
ska snart ta en kopp te och se ifall jag kan snacka med Ida över skype, jo vissa av er har kommenterat att ni vill ha min skype men tyvärr är den bara till för mina närmaste vänner, så nu vet ni det! 
 
Har ävent märkt att jag börjar bli en bitch, jag dissar asmycket folk och jag är bara...jag?! 
DAM DAM DAAAAAAAM!! 

Börjar klockan 2 i morgon så det blir en chill dag, hoppas ni har det bra! 

//Sansann
 

2012-10-11 | 21:07:11 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback