Jobb jobb jobb!

Har slagit mig till ro I köket för ett par timmars jobb, jobb för mig är ju underbart! 
Håller på att färdigställa en låt som heter Leaving for the world samt påbörjat en låt som heter City of revolution 

Mycket mycket spännande. 
Sällskap blir te och chips för...jag gillar te och chips! 

Önskade bara att mina intrumentaliska kunskaper var större för jag saknar liksom draget som trummor och bas inger....
ja ja det skall nog lösas på ett eller annat sätt :) 


Mer personligt så var jag, bror och Felicia på Modig idag, en supergullig och jättefin film som jag definitivt vill gå och se igen, det kommer så mycket bra filmer nu till hösten/vintern.
Skulle även gått på barndop men huvudvärk stoppade det fast en timmes extra sömn tackar inte jag ofta nej till.
I morgon blir det bilutfyckt med familjen innan mamma ska göra någon konstig efterrätt. 

Nu kallar jobbet på mig, vi höres! 

2012-10-06 | 20:51:00 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback