En underbar mysig dag!

Tjolahopp! 

Idag, extasen har stigit! 
Japp precis! Stigit! 
Jag har haft hyperventilation I ett antal timmar...varför??? 

Biljetter...BOKADE!!!! 
Aww yeahhh! Jag ska se dem...FÖR ANDRA GÅNGEN!! Och vilka är gäster???? 


Jag kommer få se dem båda igen! Och antagligen skratta åt fler av Jack's....'skämt' 
Jag är så lycklig! 

För övrigt har dagen varit fenomenal! Bakade en god kaka med knäck på, mums mums mums :D 
Oh! Det måste jag visa er, det var utklädnad för esteterna (våran klass) I går och jag var 'zombie/död' och snela Annie gav mig fina bitmärken! 

Ni trodde jag menade det sexuellt....HAHAHA...*foreveralone* 
Nej nu ska jag dra, hjälper MATIDLA att göra en header till hennes blogg :D 


2012-10-27 | 18:55:19 | Green Day | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Matilda

Mwihi! Du är sötis och snäll! Mohahahha! Busigt bitmärke ^^

Svar: Mihihihi I knooow :P Tack du är sötis med :3
Sansann

2012-10-27 // 20:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback