Coffeshop soundstrack!

Idag har jag varit på stan, köpte ett nytt mobilskal MED FÖTTER!!! 
FÖTTER!!!! 
Hur många mobilskal har fötter?? 
Jag är I exstas! Ren exstas....hehe ren :P 
Aja köpte även maränger med limesmak mycket goda och nu så lyssnar jag på musik! 
Kommer ALDRIG...ALDRIG trötta på ATL (All Time Low!) 


Här spelade de! 
Jag hade tyvärr inte min stora kamera med mig så det är ganska halvcrappiga bilder med mobilkamera :( 
Men det är dem!  och Jack (som jag har fått en high five utav <3 ) hade sin Boner tröja på sig <3

Fast nu var det ju så att All Time Low var bara förband åt mina småpojkar (jag borde verkligen inte kalla dem det)


Jag kan inte fatta att jag verkligen såg dem! Vi fick stå 6 timmar utanför och vänta på att grindarna skulle öppna, 2 timmar I moshpiten på att ATL & Angels and Airwaves skulle börja och sedan en ytterligare timme mellan på att Green Day skulle köra! 
Total tid med att stå: 12 timmar.
VÄRT DET!!! 



Jag och bror min när vi väntade på tåget som skulle ta oss dit :D 

Det var nog mitt livs bästa dag! 
Vet även att mamma har filmer från när Green Day spelade men jag kommer inte åt dem för tillfället så de får komma på efterkälken :3 
 

2012-10-27 | 15:02:14 | Green Day | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback