Kurragömma på konsum

Med mamma i magsjuka så fick jag ta mig till konsum för att fixa ihop lite lunch.
Magen skrek efter falaffel nom nom nom, så jag knallade iväg till konsum för att fixa en påse falaffel och lite grönsaker...men jag hittade ingen!
-Vad är detta för trolldom tänker jag...har det öppnats en spricka i universum som fått varenda påse falaffel på konsum att försvinna?
Den enda påse med Findus Falaffel som fanns kvar låg inklämd mellan 2 JÄTTESTORA kartonger med Quorn...men jag fick mumsig lunch!
Det känns som att jag har tusentals glasbollar i luften och att jag håller på att tappa dem, satt i ett mycket viktigt samtal idag och ska fixa med lite saker som har med det att göra, har nationellt prov i veckan som jag missade idag på grund av att jag var sjuk, mamma har magsjukan, jag ska sitta och sy en klänning i morgon så länge jag inte har feber, jag ska på bröllop på fredag och framföra en låt och sedan ska jag fråga Nellie om en sak som jag bara skall finna tid till....som sagt tusentals galskulor i luften och det är inte ens jag som kastat upp dem utan det är livet självt som tyckte att jag förtjänade ännu mer utmaning än vad som redan finns!
Inte ens när man är sjuk kan man pusta ut...
I guess that's life...?

2012-05-02 | 13:24:33 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback