Dagens...

Jaha vad har hänt idag då?
Jag vaknade för att äta frukost och lyckades bara klämma i mig EN ENDA kaviarmacka!!!!!!!! Hur är detta möjligt jag som ÄLSKAR kaviar verkar inte gilla det alls :(
I skolan sydde jag vidare på klänningen och det tyckte jag gick bra, jag hade SO och NO och idortt fast det var inte så roligt, gick hem och började förbereda mat eftersom lunchen i skolan gick inte att äta (eller jag kunde inte äta den) så jag var lite hungrig eftersom jag inte ätit sedan frukost, började laga sallad och falaffel och då så fick jag SMS av Nellie som hade en tanke hon ville diskutera så jag fick lite sällskap vid maten så där satt vi och åt och hade det trevligt, ska beställa ELDPOIS idag för...that's how i roll eller något i den stilen....JO!!
Efter att Nellie hade gått till sitt jobb blev jag OTROLIGT rastlös jag hade inget alls att göra....så jag städade huset, jag diskade, damsög vattande blommor etc etc och nu hoppas jag lilla mamma blir glad :D
Ifall man nu ska sammanfatta dagen så skulle jag säga att den har varit helt okej, i morgon bröllop lördag ingen aning detsamma gäller söndag och sedan är det en ny vecka, gud vad tiden flyger...frågan är vad jag gör i helgen, men den dagen den lösningen.

2012-05-03 | 17:26:32 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Laticha

Hej gud va fin duär och superfin blogg, snälla följ min och min kusins blogg www.awwzuum.blogg.se så lovar vi att följa din puss<3

2012-05-05 // 18:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback