Trötter, sjuker, har mycket att göra

Har kommit hem ifrån skolan, höll ett helt gympapass idag vilket var mycket trevligt!
Känns lite som att jag har tagit mig lite vatten över huvudet, idag var det gympa där jag skulle komma ihåg koreografi till 6 olika låtar, i morgon ska jag handla till Felicia fest, måndag, torsdag och fredag har jag teater och även så att nästa fredag efter teatern ska jag baka ca 20 muffins till Felicia barnkalas, jag har även matteprov i morgon :(
Tycker ni att jag har mycket att göra??
Så ikväll blir det Big Bang Theory och Doctor Who!
Känner mig forever alone och nördig!!

2012-03-01 | 17:13:09 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback