Svollen tounge!

Hejsan, sitter här i det som kallades för den galne mannens dom eller som det heter nu tonåring på sitt rum!
Sitter och äter små små små päronbitar och har ett glas isvatten bredvid mig, varför?
Jaha så du visste inte...
( Sliten...nej varför skulle jag vara det)
Idag vaknade jag med ett kittel i magen och jag gick till skolan efter lunch ringde jag till Philip på Nikila och frågade i fall han hade tid att pierca vid halv 4 idag, dat hade han.
Skolan var slut och jag stack till stan...jag började bli så JÄVLA nervös...jag var fan nära att balla ur...men detta blev resultatet :)
Nu för att svara på frågor jag vet att jag kommer få
Gjorde det ont?
Jag skulle inte säga att det var skönt men eftersom jag har ganska så hör smärttröskel tyckte inte jag att det var farligt men tänk att du får en nål rakt igenom tungan.
Jag skulle nog (på en skala 1-10) säga att det var en 3:a alltså inte så mycket.
Var du nervös?
Ja, men han som piercar (Philip) är jävligt duktig så man slappnar liksom av.
Japp ha det bra nu skall jag återgå till mitt päron :D

2012-03-26 | 21:41:54 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback