Sol och trädapor!

Medans vill-ha-begäret växer här i rummet när jag sitter inne på CoalCreek, lamberts och barbeller all over the place!
Idag så gjorde jag och min familj något som för 100 år sedan tagit år och dagar att genomföra, med andra ord så hoppade vi in i citran och körde till den öländska kusten och självklart vara kära mamma en av de första att antasta kameran och ta hundratals hemska bilder på mig.
Men kära mamma tog även några fina bilder och de tänkte jag dela med mig av, det kommer även bjudas på bilder jag tagit  :)
(Fotograf: Mamma)
(Fotograf: Mamma)
(Fotograf: Jag)
(fotograf: Jag)
Så nu tycker jag att det räcker med bilder för idag, elelr vad tycker ni? Vänta...detta är ingen demokrati...detta är en blogg författad av en 15-åring!
I morgon då, smärta...nej jag tycker inte piercing gör ont så jag tror inte det gör ont, det enda jag är orolig över är hurvida min tunga tänker svullna...hmmm resultat i morgon förhoppningsvis!

2012-03-25 | 16:33:51 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback