Snyft

Hallojsan allihopa, ja igår bestämde jag mig för att se första säsongsfinalen med David Tennant som the Doctor...jag låg och grät i sängen...så sorligt.
Jag tänker inte berätta vad som hände ifall nu någon annan än jag och Tilde ser på Doctor Who.
Igår bakade jag men min kamera är inte färdigladdad så jag kan inte visa än :(
Jag undrar ifall jag har Whovians som läser min blogg? Hmm livets mysterier antar jag haha.
Vet inte vad jag skall skriva, det har liksom inte hänt något i mitt liv just nu, nästa vecka är aningen hektisk för mig due to teateruppspel och barnkalas men jag tror i alla fall att jag hinner slänga in ett par inlägg annars kommer nog många vara tidsinställda tror jag :)
Fixar nog det ikväll så har jag något att sysselsätta mig med eller hur?
Jo jag har en annan väldigt rolig nyhet (för mig och mina vänner i alla fall)....wait for it....Jag ska kanske flytta!
Jag bor ju i en lägenhet i stan nu men vi ska eventuellt flytta till ett hus :D
Ursäkta alla GIF´s men mitt huvud är kaos just nu...jag menar det verkligen tror ni mig inte?
Kolla här...
Kalas, plugg, manus, flytt herregud hur ska min stackars nördhjärna klara allt?
Måste dessutom klämma in mina behov av nördiga tv-serier i hela kladdet :P

2012-03-04 | 12:44:37 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Denise 22 - mamma till Kevin 6

Hahaha, förstår det, diggar också serien som attan :D

2012-03-04 // 14:06:55
» Mimmi

Ny design ja :)

2012-03-04 // 16:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback