Oh lover!

Hejsan detta inlägget kommer handla om lite blandad kompott.
  1. Morgondagen
  2. Piercing
Detta är dagens program.
Morgondagen då, i morgon kommer Moa till stan och vi ska väl fika lite, kanske köpa lite godis eller så shoppar vi vem vet, vi ska i alla fall ses och det är jävligt trevligt :D
Det ska bli mycket roligt.
(bild:jag)
Dåså piercing, jag har nu bestämt mig (tror jag) för en sak, jag skall pierca min tunga!
Jag tycker att det är så snyggt att jag känner att jag vill göra det, blev så inspirerad av min vän Karin att jag kände, nej nu jävlar förnyar jag mig!
Har ju velat pierca mig länge men inte vetat vart, nu vet jag :D
Sjukt snyggt :D

2012-03-23 | 20:28:27 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback