Mitt förhållande med teater

Vänta en sekund vadan detta? Ett seriöst inlägg? Hur kan detta komma sig??
Jag lever för mycket, musik, människors rätt och även teater.
Jag har spelat i SAMMA grupp i nu snart 8 år, ifall jag skulle lämna teaterioss skulle det ta minst 3 bulldosrar!
Jag har under denna veckan lärt mig hur mycket jag behöver teatern då jag möter motgångar.
Jag ser fram emot att ha teater nästan hela veckan!
Jag älskar teater, film och allt sådant och ifall det bara var en enkel bransh skulle jag söka till Adelphi med en gång!
Lyssnar på otroligt oseriös och nördig musik just nu...(på tal om gröna ekorrar)
Fan jag har massa saker jag kan relatera till teatern...så let's go!
Det känns ibland som att jag kan vara mig själv på scen...det lät aningen scizo...hmmm not good men men sanningen är det ju så WTF not tell right?!
Teatern har blivit som en familj...för mig i alla fall, jag känner mig hemma där och jag känner mig som mig!
När det är jobbigt i skolan eller annan skit går åt helvete känner jag mig hemma där!
Sedan har jag ju världens bästa Teaterlärare som är som en storasyster...mer än vad min biologiska är i alla fall...-.-
Gruppen är skithärlig också :)
Ja nu har jag skrivit av mig lite i alla fall :)

2012-03-08 | 16:31:38 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback