Hemska filmer är de bästa

En mycket hemsk men samtidigt åh så bra film jag och mamma sitter och ser på...eller ja mamma sitter i köket just nu...(jag tror hon sitter inne på facebook) men det är ju typ samma sak...hehe forever alone...-.-
Veckan är aningen hektisk även denna gången, 2 BUPbesök, ledighetslappar skall lämnas in och politik för ungdomar skall skapas...så slänger vi in lite drama och antirasism och lite nöridgheter såsom Doctor Who och så har vi en Sansannglass
Just det släng in ett nationellt prov i biologi och ombokning av synundersökning och veckan är komplett...haha och folk tycker att jag skall ha tid till ett socialt liv?!
Känns som att veckan inte kan klämma in mer eller hur?
Nej nu ska jag se färdigt på filmen och sedan tycker jag att jag hör sirensång ifrån sängen, haha känner att denna veckan har tagit musten ur mig...har även skit i skolan att tackla vilket jag inte orkar....FAN VAD KARLAR i mitt liv skall ställa till det!
AHHH!
Nu känner jag att energibristen börjar stiga mig åt huvudet så jag får önska er alla en god natt och vi hörs i morgon! :)

2012-03-11 | 22:15:46 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback