Fright Night

Igår bestämde jag mig för att se på filmen Fright Night, en film som handlar om en ung kille vars granne är vampyr och jag såg den av en enda anledning DAVID TENNANT!!! Mannen över på bilden :) Sååå snygg han är!!!
Ifall ni inte vet vem David har spelat kanske jag måste ge er bara en liten liten hint
Ja The Doctor och det var därför jag ville se på filmen.
Men ja vad tyckte då jag om filmen?
Ja det stod att det skulle vara en SKRÄCKFILM vilket jag kan säga DET STÄMMER INTE! Fright Night är INTE en skräckfilm!
Effekterna var hyfsade men det jag gillade var att det var KLASSISKA vampyrer ni vet, krusifix, kan inte gå in i ett hus utan att bli inbjuden, solljus...ja ni fattar vinklen och det bästa var VIGVATTEN!
Oh yeah!!
Gillade verkligen filmen kan rekomendera den!

2012-03-07 | 15:46:10 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback