Ett år

Det var för ett år sedan allt gick åt helvete, det var då mitt liv tog ett hopp utför klippan, det var då jag mådde dåligt, skrev depprimerande saker och lät mitt liv förfalla.
Jag tog inte hand om mig själv, blev kär i totala arselhål och började skada mig, skador jag nu har för livet ut!
Jag tröståt som jag vet inte vad!
Jag struntade i vad som hände med mig och jag var bara trist och helt totalt korkad!
Men så ser jag på mig själv nu och jag inser att även ifall det tog ett år (och lite mer för jag har lite kvar att jobba på) så har jag visat idioterna!
Jag kan klara mig, jag har tappat drygt 15 kilo, jag har blivit mer självsäker och jag har blivit starkare än någonsin!

2012-03-08 | 21:55:26 | Lär känna mig? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anna

You go Sanna! <3

2012-03-09 // 17:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback