Disneynörd

Sitter och nördar med disney...varför låter lagarna ens mig se disney?
Önskar att disney var lika bra nu som då :/
Visst det finns fortfarande bra filmer men de har ju utan tvekan blivit sämre :(
Känns som om jag borde plugga men disney har mig i ett järngrepp då vi började se lejonkungen idag på svenskan!
LOOOOOVE <3<3<3
Sitter även och tänker på hur bra dagen varit, jag löste det i skolan och återfick min vän!
Härligt!
Vi slutar även 12:30 varje dag! Trevligt måste jag säga!
Trött? en sådan anklagelse!
Känner mig en aning nervös då jag ska till bup med Lennart på torsdag...känns inte 100 % men jag tror att det kommer gå bra...i alla fall med min ilska...*lägg in oskyldig vissling här*
Nej mina filmer kallar mig som ett magiskt ljus och jag måste besvara detta....:D
Ha det bra tills vi hörs igen!

2012-03-12 | 19:28:35 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback