Det jobbigaste någonsin.

Ibland hatar jag att den mänskliga rasen inte har en avstägningknapp för känslor!
Ibland är jag riktigt dum i huvudet! FAN SANNA!
Jag har känslor för 2 personer, en av dem skiter jag ganska mycket i för det är ganska hopplöst men den andra...jag vet inte vad som händer!
Jag har varit olycklig ett par dagar...känt mig låg lite sådär smådeppig och inte för mitt liv förstått varför men nu ser jag det!
Klart som vatten!
En enda människa...som jag inte vågar berätta för!
Det är inte så att det är ålder, skola eller sådan skit jag påverkas av...jag är bara rädd!
Jag VÅGAR inte!
Men mina känslor för denna personer har typ bara bubblat upp...det är skitskumt och det känns som om jag prtar med mig själv och försöker reda ut skiten mest hela tiden!
Sedan antar jag att det är ganska naturligt att jag inte vågar med tanke på förra årets helvete!
Jag orkar inte gå samma väg en gång till!
Jag känner mig otroligt kluven...och jag vet inte vad jag skall ta mig till...jag vill inte hålla käften för denna personen och jag kommer jävligt bra överens och jag tycker verkligen om denne men nu känns det verkligen som att mina känslor utvecklas och jag vet inte ifall jag vill det...ALLS?!
Kunde inte allt fått stanna som det var?
FUCK!!! Lalala!!
Känslor FUCK OFF!

2012-03-29 | 20:08:23 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback