Brittisk TV

Så som det underliga murmeldjur jag är har jag gjort kraftansträngningen att logga in på blogg.se för att blogga.
Sitter just nu och ser på något brittiskt tvprogram eftersom brittiska tvprogram är det bästa!
Kommer inte få problem med tvtittande om 3,5 år haha :P
Igår fick jag hem RENT på Broadway och jag tycker inte den är så bra :( Jättetråkigt eftersom jag ÄLSKAR <3<3 RENT!
Sitter även och kollar lite frankrikegrejejer....haha just det, detta vet inte ni men jag och en väldigt kär vän till mig...
MOA kanske ska följa med till Frankrike i sommar! THAT WOULD BE FUDGING AWSOME :D
(Bild på Moa från November)
Hoppas bara att Moas föräldrar säger ja :) Då är världens bästa sommar planerad haha :)
Nu är det dags att släcka blogg.se för idag haha :P
I morgon väntar nya äventyr :D

2012-03-22 | 20:16:50 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback