Attraktion

Jag får dagligen frågor i tex Blogresponse etc ifall jag gillar någon/är attraherad av någon eller är kär i någon, tja ifall någon hade frågat mig i förrgår hade jag sagt NEJ...men tja ibland känns det som om man får ett tecken...haha fånig och cheezy som man är...
En av mina vänner sa en någon att när man slutar att leta efter kärleken så hittar man den...hah tänk ifall det händer mig...wow det vore ganska mysigt måste jag säga :)
Så haha hur fan hände detta?
ja jag satt inne på fejan och då står det att denna personen har du si eller så många gemensamma vänner med...jag klickade in på någon random persons logg kollade "jaha men han var ju lite sådär småsöt..." ni vet vad jag menar...
sedan klickade jag in på flera bilder och människan såg fan precis ut som en kille jag sett förut och när jag var hemma sedan så tänkte jag..."jag önskar att jag kunde hitta någon som den killen..." voialla!

2012-03-14 | 22:58:12 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback