1 dag och 23 timmar...också TE!!!

Heeeeeeej!
Det var ett tag sedan...sådär 1 dag och 23 timmar...fast vem fan håller koll på sådant? (blogg.se kanske???)
Idag var det prov....I BIOLOGI! Jag skall stämma den jävlen som inte gick igenom det som fanns på provet....NO-lärare se upp! Ja menar inget sådant men ifall man nu ska ha nationella i BIOLOGI är det ju bra ifall läraren har gått igenom det som kommer på provet...eller hur?
Annars har det varit en TOTALT vanlig dag...jag joggade....vilket jag börjat med bara för att jag är så osexig och behöver bättre kondition!
Känner att jag vill klaga lite idag...(för vem gör inte det på sin blogg? HEy...min strumpa är hoprullad så det ser ut som en kondom tihihi)
- Käften sanna!
- Okej :(
Aja klaga....
Jag börjar MUPPA på Facebook! Ja jag sa Facebook!
vad hatar jag med facebook?
Tja varför inte börja med alla dessa JÄVLA vänförfrågningar?
Sedan har vi ju det faktum med att man ser i hörnet på facebook en bild på någon snygg...som man har 123 vänner gemensamt med...FAN!
Hatar facebook :/
Jävla människor som ska atrahera mig! AHHH!
Så jävla oatraktiv som jag är...MOHAHAHA Sjävlkritik!
Känner att huvudet börjar spåra ur...behöver snacka med en kompis tror jag...en TJEJkompis så vi kan snacka lite killar och annan skit....

2012-03-14 | 18:53:40 | Lär känna mig? | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback