Halloe

Hejsan brorsan och Felicia har kommit hem nu blir mer julklappar på fredag :P Haha julen är inte över!
Broder och jag har suttit och pratat om RENT och tja jag har ganska många låtar på hjärnan :)
Jag orkar inte växa upp...ta mig till Neverland .... -.-
Eller tja visst ska det bli roligt med gymnasiet och allt men jag tänker allt detta med eget ansvar...prov och på det kommer tentor etc...hur ska man palla???
Men men det är väl bara att bita i det sura äpplet...jag antar att det blir ganska roligt att växa upp eller hur? :)
Mer blogg kommer :D

2012-01-03 | 23:03:14 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Felicia

Halloj!

Lust att följa varann via blog lovin?

Min är här: http://bloglovin.com/blog/3321276/diza



Sorry om du inte gillar sånna här komentarer!:(

2012-01-04 // 08:22:55
» Felicia

Följer dig nu;)

2012-01-04 // 10:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback