Think like a suspect

Hejsan hejsan sitter här och gluttar på Criminal Minds ska snart till godisaffären för ja som ni vet är det LÖÖRDAG idag :D
Jag vet att jag skulle behöva färga om mitt hår men jag har inte råd :(
Men nu måste jag kila jag lovar att jag ska blogga mer senare men jag måste verkligen pysa nu :)

2012-02-04 | 13:51:53 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» morningtwinkle

vsg :)

2012-02-04 // 14:23:13
» Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg.

Hejsan hur mår du? :)

Checka gärna in mina kategorier "jag syr" för att tycka till om det jag har sytt och "some funny shit" för ett gott skratt! :)

2012-02-04 // 15:09:34
» Zahraa

Sugen på en ny header?!

Isåfall, var med i min header tävling.



Läs tävlings reglerna och delta om du är intresserad:



http://zahraas.myshowroom.se/vinnaren-ny-omgang/#comment



Lycka till!

2012-02-04 // 20:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback