Serius shit


Idag var det NP ( Nationellt Prov) för oss nior. Det var otroligt lätt för att vara NP så jag tror att det gick väldigt bra.
Efter det har det varit svenska läser en underbar bok som heter Sofies Värld



Annars har det varit en ganska bra dag för lilla Sansann hängt med mina kompisar jag och HANNA
satt och jävlades med varandra på spanskan vilket var mycket roligt :D
Idag var det dag för SUPERULTRAMEGAMYSIGTRÖJAN!!!!!

Jaa nu ska jag glo lite youtube, ha det super!

2012-02-07 | 18:46:41 | | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» morningtwinkle

böcker ser så mysiga ut :)

2012-02-07 // 19:46:47
» vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling i min blogg där jag lottar ut valfritt plagg, väska, skor osv ifrån många grymma märken, typ LV, jeffrey campbell, dior osv! ;) det skulle vara jättekul om du var med!



Klicka bara på länken här bredvid för att komma till tävlingen :) http://vadfanskajagheta.se/tavling-vinn-valfritt-plagg-vaska-skor-osv-2/

2012-02-08 // 07:04:44
» vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :)

Jag har en BLOPPIS med över 90 plagg, one piece, skor, väskor, kläder smycken. Mkt oanvänt från Nelly,com Asos,com Bianco, Scorett och gina tricot! Kika gärna in ifall du hittar något du gillar :D Du hittar den på länken här under:

http://vadfanskajagheta.se/galen-bloppis/



KRAM ALEXANDRA <3

2012-02-08 // 12:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback