Lunch-Nu andra tredje passet

Hejsan hoppsan lingongren.
Just ätit lunch som var väldigt god, nu blir det tredje passet, sedan mingel,teater innan det är dags att åka hem.
Väldigt god mat ifall man jämför med den vi brukar få.
Kan ju även visa upp ansikterna på de fina vänner jag är här med
Elina, Joanna ( KAFFESUGEN) och Rebecka
Jättetrevligt folk.
Så nu är det nog dags att lyssna vidare...eller sitta på Facebook...nej jag bara skojar med er jag kommer lyssna :)

2012-02-16 | 13:01:47 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling där du kan synas framför 500-600 läsare!

--> http://jaasses.webblogg.se/2012/february/dagens-blogg-16-februari-2012.html#comment (direkt länk)

Kom ihåg ju mer du kommenterar desto större chans har du! :)



Lycka till! :)

2012-02-16 // 19:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback