Home sweet home

Hejsan BITCHES!!!!
Jag har inte blivit uppäten, våldtagen eller påkörd av en scoteråkare, bra va? Haha.
Har varit i Sälen då men jag vill inte berätta vad som hände mer än att jag åkte skidor, mer behöver ni inte veta det har verkligen varit skönt att ta en paous från allt!
Men nu tillbaka till rutin och ordning :P
Känner mig helt slut i huvet ifall ni fattar vad jag menar?!
Hela vägen hem har musik dunkat i öronen på mig, allt ifrån MCR till Rent OST <3<3<3
Känns faktiskt skönt att återgå till vardagen förutom då matten i morgon :( Inte roligt.
Random bilder?
Det är ju bäst så!!
Nej nu tänker jag dra jag har andra saker att göra, platser att se och personer att ragga upp, haha SJÄLVFÖRTROENDE 1000%

2012-02-26 | 19:36:50 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback