Hemma från Felicia nu mot IDA

Tjena mors i en galors :)
Nyrligen hemkommen ifrån Felicia och om två timmar drar jag mig mot Ida för att sova där inatt :D
Fan var roligt :D
Igår var det en asrolig kväll, vi satt inne på datan, bakade, såg på film och fjantade oss :) Precis som det ska vara att vara tonåring!
Är aningen trött just nu för ja...vi somnade vid tre.
Vi snackade om bloggare, om idioter och om allt möjligt :D
Pratade bland annat om folk som tror att alla är avundsjuka på dem...( Så töntigt) Jag kan tycka illa om en person UTAN att vara avundsjuk på den!
Nu ska jag dra och köpa godis och äta med Ida som de 15 och 16-åringar vi är <3<3
Ha en helt underbar Lördag :D

2012-02-11 | 14:50:29 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback