Har tråkigt

Så jag bloggar :D Bra va???
Denna helgen kommer det hända en ganska tråkig sak och redan innan vill jag säga
Denna helgen kommer bloggningen vara låååg, varför?
  • FREDAG
  • Gå i skolan
  • Handla smör och Godis med Felicia
  • Åka hem till Felicia
  • Ha SUPERMEGAAWSOMETJEJ-kväll med Felicia
  • Sova fram tills 12
  • LÖRDAG
  • åka hem till ca klockan 1
  • Köpta godis
  • åka till Ida
  • Ha AWSOMEMYSIGtjej-kväll med mat och gos med Ida
  • Sova
  • SÖNDAG
  • Åka hem
Fattar ni, jag kommer ha fullt upp hela helgen så frukta icke ifall bloggen blir lite undanskuffad.
Så nu vet ni det

2012-02-09 | 22:09:46 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en tävling i min blogg där jag lottar ut valfritt plagg, väska, skor osv ifrån många grymma märken, typ LV, jeffrey campbell, dior osv! ;) det skulle vara jättekul om du var med!



Klicka bara på länken här bredvid för att komma till tävlingen :) http://vadfanskajagheta.se/tavling-vinn-valfritt-plagg-vaska-skor-osv-2/

2012-02-10 // 15:56:27
» louise hannu - foto, bild & dagbok

Jag såg en kommentar du lade på den där Aspbergerbrudens blogg som löd såhär:



"Föröka sig? Du får dem att låta som djur, de är människor precis som DU OCH JAG! Maten hade räckt ifall inte land som Sverige, Kina och USA tog alla resurser till mat så det vi gör är att ge tillbaka det vi tog från början!"



Jag gillar inte hur du låter. Vadå "du får dom att låta som djur"? Är det fel att vara ett djur eller? Djur är lika mycket värda som människor, om inte mer, så varför säger folk som du såna saker så dom framstår som bestar? Jag har två kattungar och jag har alltid varit uppväxt med katter och dom förtjänar mer än vad du gör och det kommer dom nog alltid att göra.

Man säger inte sådär, du borde skämmas. Människor är inte mer värd än djur bara för att vi lever på ett annat sätt. Djur är mer civiliserade än människor så få dom fan inte att framstå som missfoster ditt jävla as.

2012-02-11 // 13:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback