Happy Brithday!

Hipp hipp...HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!
Idag fyller en mycket speciell person år...hela 40 år gammal är han idag!
Jag pratar ju om...
BILLIE JOE ARMSTRONG!
Ja Billie blir 40 idag, min messias genom mina tonår.
En av mina STÖRTA idoler fast han tar fan 1:a platsen! En man jag inspireras så otroligt mycket av att det inte är sant!
( Sexigaste mannen på planeten!!!)
Dagen har varit fylld av Green Day's låtar och jag har sjungt för mig själv.
Ifall jag får för mamma ( Vilket jag tvivlar på) kanske jag kan göra 3 cupcakes :P
( Töntig eller något??)
Jahapp jag hoppas verkligen att han får en underbar födelsedag och att han får allt han önskar sig! <3

2012-02-17 | 15:28:28 | Green Day | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback