Felicia 7 år

3:e Mars blir Felicia 7 år och jag ska göra tårta åt henne.
Eftersom jag alltid ville ha något maffigt och underbart tänker jag ge henne det hon ska få en Topsy Turvy Cake och detta är bara några filmer/bilder för inspiration
Sedan blir det Kalas med Discotema och där ska jag också baka och vad blir det då??
Barn gillar ju ofta färger så det blir Rainbow Cupcakes som ska vara pyntade som discokulor :)
Tar jag mig vatten över huvudet? Nej skulle inte tro det :P

2012-02-20 | 15:27:26 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Emma

Hej, jag har märkt att du verkligen tycker om Green Day och nu är det så att jag har ett Greenday armabandsur (en klocka). Den är silvrig och det står Green Day på och en handgranat. Om du är intresserad av att köpa kan jag visa bilder. Kan också tillägga att jag bor i kalmar, en kompis till Carl Gränsmark :)

2012-02-20 // 19:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback