Styrda som sims under mattelektionen.

Tjosan hoppsan! 
Sitter jut nu på mattelektionen, men eftersom läraren vägrar uppna air drop har jag mindre svårigheter att lämna in uppgiften. 
Hade idrott i simhallen idag för övrigt, det var skojsigt och jag och Alle hade utmaning! 

Idag pratade vi även om religion vilket var väldigt interssant. Jag själv är agnostiker, om ni vill veta vad det är tycker jag ni kan googla det :3 
Men Bambi kom med den väldigt intressant teori, att alla kan vara styrda som sims-gubbar. 
Jag tror själv att alla människor som finnd, någonsin funnits och någonsin kommer födas har ett syfte. 
Allt som händer mig är en del av mitt syfte. 
Om jag blir kär, om jag försover mig, allt leder upp till det jag är här för. Det är i alla fall vad jag tror. 




2012-12-04 | 12:47:49 | Lär känna mig? | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Bambi

Hahah, ibland har jag mina stunder :) :3
PS, kan jag få kopiera dina 100 frågor?? Men då måste du skicka dom till miiig, puss <3<3

Svar: Klart jag skickar dem i en kommentar :D
Sansann

2012-12-04 // 14:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback