Smått uttråkad med hunger i magen!

Hallåjsan. 
Jag kom nyss hem ifrån en promenad med vovven och snaaaaartttt....ska jag äta vegetariska köttbullar innan mamma och jag ska ut på stan.
Ska dra till nikila och se vad det kostar att göra dermal anchors! 
Så fort jag har pengar blir det 2 nya piercingar!!!!! 
YAY *glädjedans* 

Har även min nya tröja på mig DROP DEAD!!!! 
Fick förresten veta förra veckan att BMTH kommer till Hässleholm i sommar....man kanske ska gå. 
Se honom på riktigt? 
Fast...aa...kanske...får fråga Matilda ifall vi ska gå tillsammans :3 

2012-12-26 | 13:19:56 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Matilda

Mwihi! Sötis! <3

Svar: Du är söt tilda :D
Sansann

2012-12-26 // 15:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback