Playlist!

 
Om det finns något jag använder i skolan, på gymmet etc så är det Spotify! 
Jag gillar det faktiskt! 
Ifall ni klickar på bilden kommer en spellista som alltid får mig att må bra upp!!! 

OBS! 
Spellistan innehåller BLOOD ON THE DANCE FLOOR som sjunger som sex där ord som 'fuck, tits, whore' uppkommer så ifall du vet att dina föräldrar inte skulle uppskatta det, eller om du själv inte gör det...skippa låtarna med dem! 
Själv anser jag att musik är något som ingen annan än jag ska lägga mig i (alltså vad jag lyssnar på) men alla föräldrar/förmyndare/vänner/bekanta kanske inte gör detsamma. 


2012-12-18 | 16:58:00 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback