Piercingar.

En sak jag vill göra klart för alla människor som har/gör/kommer tvivla på mitt omdömme med piercingar, jag är inte beroende av det! 
Det finns en grov skillnad på att vilja ha ett par piercingar samt att kunna tänka sig till att byta ut en piercing mot en annan till att se ut såhär...
 
Detta tycker inte jag är snyggt....varken mängden piercingar eller töjningarna! 
Jag tycker det är snyggt med en, kanske 2 synliga piercingar i ansiktet...inte mer! 
Sedan de jag vill ha på bröstet och naveln kommer ändå knappt aldrig synas så vad är problemet med det? 

Det finns 1....1!!! Töjning jag tycker är snygg....vet ni vilken det är?? 
 
En 2 gage sträckt cartilage! 
Det är den töjningen jag tycker är snygg och som jag vill skaffa! 
Och om mamma inte låter mig göra den ja då väntar jag i 1,5 år och sedan kan hon inte bestämma vad jag gör! 

Men det är en skillnad på att tycka att ett par piercingar är snygga och att vilja förstöra sin kropp. 

2012-12-20 | 21:51:21 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback