Packlista

Tjosan!  
Ska börja komponera min packlista snart. Känner att det kan behövas, mamma ska boka allt idag! 
Jag ska till mitt älskade Camden igen! Bildbomer kommer för jag tar med mig mobil, storkameran och macbooken (nu när jag har air) 
Kan fan knappy vänta! Tisdag kom fortare!!! 

 
Vi ska även gå på musikaler och allt det dära roliga :3 
Det kommer bli underbart och idag...idag idag idag så snöar det! Jag blir som en lite överaktiv unge när det snöar! 
Jag älskar det!!!! Förresten så håller jag på att fixa både min och Matildas headers i gimp men stordatorn är lite seg och det tar lite tid :3 
Men ohh allt är bara så perfekt!!! Underbart till och med :3 





 

2012-12-08 | 11:31:48 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Klara

Hej funderar på att gå linjen i Växjö, men är lite nyfiken, varför bytte du? Är inte det en dröm linje, man får ju lättare att studera utomlands, kan man göra det om man går Estet?

Svar: Jag kommer svara på detta i en video som kommer upp ikväll :D
Sansann

2012-12-09 // 10:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback