Goggles

Hellu folket.
Sitter här med Hans & Jerri, mamma åkte för ett par timmar sedan och vi har det fina fisken, inatt blir det nog Betnér som får stå för min underhållning...eller Dan & Phil dom är jävligt roliga!
Och för er som inte vet vilka Dan & Phil är
l
l
l
l
V
Måste säga att Dan killen på bilden precis över är OTROLIGT attraktiv, mycket snygg ifall du frågar mig ;)
Enough with cute boys....NOT enough with cute boys!
Haha men skämt åsido (eller ja söta pojkar åsido) så min dag, idag har jag inte bloggat PGA jag har varit i stockholm!
Jag köpte faktiskt saker!
Lite av dem får ni se på bilden här nere och den andra ska jag visa innan helgen lovar jag!
JAG HAR ETT PAR GOGGLES!! Äntligen! Köpta på Bluefox!
Även linnet och skjortan är köpta idag (fast av kära mamma <3)
Så nu har ni fått ett inlägg med 2 söta pojkar och en snygg tjej!
<3 Ha det underbart <3

2012-04-11 | 21:44:58 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback