Varit och handlat

Just nu sitter jag och får mer och mer bevis på att jag ej innehavar något liv...ifall man sitter på youtube och ser på en video om en kille som läser Twiligt -.- bara för att det dissar boke XP
Men i alla fall idag så var jag och handlade och jag har mammas Iphone ( min är på lagning)
Och jag lyckades ta dessa bilder...jag ska ge er en förklaring för alla :)
Jag ska ha sådana här burkar! Hahah ^^._.^^   ( kan ni se min lilla fladdermus?? )
EN SOLDRIVEN KATT SOM VINKAR!!!!! OMG VILL HA!!  jag menar vad mer behöver jag säga?
Kan ni tro att detta är samma person??
Japp jag tog den hemskaste bilden med flit men kan ni tro att det är samma person?
BTW: gått ner 9 kilo ^_^
^^._.^^
Ha det bra :D

2011-09-25 | 18:07:10 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback