Tips för er som vill gå ner lite i vikt.

Jag har fått ett par frågor om hur man går ner i vikt och motar sötsuget/sockerberoendet...här kommer mina personliga tips till er som vill ha ett par tips ^_^

  • Minska på kolhydraterna så som potatis, pasta och ris.
  • Ät mycket grönsaker.
  • Rörelse, rör er mist 20 minuter per dag.
  • dra ner på socker,istället för att äta godis varje dag ät bara på fredag eller lördag ( jag vet hur svårt det är att bryta och jag bröt av helt)
Det var några enkla tips om man följer dem kommer man att gå ner i vikt sedan handlar det om att hålla den också!

^_^

2011-09-06 | 13:08:18 | | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» HarryPotter

Tack så mycket för tipsen,kommer verkligen ha nytta av dom:D Ha det bäst HP:)

2011-09-07 // 10:26:01
» TheOne

Visst det är ett par bra tips men dte är inte alltid så enkelt som det låter. Fasta rutiner och tillräckligt mycket sömn är en annan faktor som underlättar. Dessutom att äta något litet eller ta ett glas vatten var fjärde timme för att hålla ämnesomsättningen igång. Dina "Enkla tips" funkar inte för alla. jag gorde allt det där och mer i ett år utan några resultat whatsoever. Dessutom bör man aldrig ha en bestämd dag i veckan man äter godis. Kroppen vänjer sig snabbt och suger i sig det lilla den får.

2011-09-07 // 20:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback