roligt test

1. Vem var du senast med? Min moder

2. Är du singel? Varför? jepp, därför att män ( och vissa kvinnor) är dumma i sina huvuden!
3. Vad hör du just nu? Bread- Charlie Mcdonnell
4. Vad har du för planer i helgen? Ensamhelg med mamma

5. Om du var fast i ditt rum i tre dagar med ditt ex, vad skulle du göra? Lyssna på musik, banka på dörren medans jag skriker " Öppna dörrjävlen för i helvete " samt hoppa ut genom fönstret ( bor på bottenvåningen)
6. Vilken är den senaste killen du pratade med? Någon på FB
7. Vad tycker du om tatueringar? Åwsome!

8. Har du någonsin sagt att du aldrig mer ska älska någon? eh.....jepp :/

9. När var du senast riktigt arg? några timmar sedan
10. Den värsta "konsekvens" du fått göra? Säga " Jacob jag älskar dig" till Jacob
11. Vad tror du personen du gillar gör just nu? Vem av dem? Äh jag tar båda den ena kanske syr... eller sitter vid datan den andra fixar nog med musik...eller dylikt

12. När gjorde du senast något som du visste var fel? Ingen aning
13. Hatar du den senaste killen du "hade något på g med"? Nej... :(
14. Har den personen som sårat dig mest, bett om ursäkt? nej verkligen inte! ( jävla pucko...)
15. Vad är det största misstaget du gjort? Blivit kär i en helt IQbefriad och arselhålig person
16. Är den personen du kysste sist, den personen du kommer kyssa nästa gång? Nope :(

17. Har du gillat någon äldre än dig? ehhh.....jag gillar en som är äldre än mig så....ja....

18. Har du kysst den senaste du smsa med? ........ -.- nej
19. Vad gjorde du förra helgen? minns inte O.o
20. Brukar folk säga att du pratar för fort? Naj
21. När sov du senast med någon av motsatt kön? ner jag var ett litet barn....
22. Tror du andra kommer döma dig från vad du har svarat? läser man min blogg vet man att jag skiter väl fullständigt i det ^_^

23. Finns det någon av motsatt kön som betyder världen för dig? typ... -.- ahh jag är patetisk
24. Är det svårt för dig att komma över någon? jepp
25. Kommer du bli sårad av någon snart? antagligen

26. Vad ser du mest fram emot just nu? 1. att få en pojkvän 2 att flytta til london

27. Vad är det pinsammaste du har gjort? berättat för en kille att jag gillar dig -.-
28. Vem vill du helst träffa just nu? får ni inte veta!

29. Finns det saker i ditt liv som förändrat dig? jaa

30. Vem älskar du mest på hela jorden? )&%€#"


2011-09-06 | 22:32:16 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback