Roliga saker

Hejsan!
För att kompensera upp det förra inlägget så har jag 2 ganska roliga saker att berätta.
1.) Idag så satt jag och väntade på Ida i skolan, jag tror ni vet vem Ida är annars
så kan ni kolla upp hennes blogg IDIS!
men i alla fall då kommer det en kille från hennes klass som säger " Jag är rädd för dig!"
och till svar får han " Nejmen vad trevligt" och jag får det charmiga svaret " Du skrämmer mig verkligen"  varpå Ida kommer men jag tycker det är lite charmigt med tanke på vilken massiv nörd jag är varpå pungt nummer 2 kommer.
2.) Idag sade min kära vän till mig " Sanna du är TAMIGFAN den nördigaste människa jag känner"
Dessa teorier är aningen roliga, jag ÄR en nörd och jag älskar det!
Inte för att vara nörd verkar vara INNE utan för att jag älskar att vara det här kommer bara några pungter om varför jag är en nörd!
  • Jag är besatt av Tvserien Dr, Who ( detta blev jag innan jag upptäckte Charlieissocoolike)
  • Jag ritar en massa saker som jag fortfarande sätter upp på väggarna.
  • Jag behöver glasögon men har ej konfronterat min mor om detta än.
  • Jag är duktig i skolan
  • jag är operabesatt
  • jag sjunger opera
  • jag läser som en jag vet inte vad
  • jag skiter i mode
  • jag är ganska bra på datorer.
Japp är ni nöjda. Ifall ni har märkt av något med mig som verkar nördigt så tycker jag att ni SKA kommentera det, jag håller på med utmaningarna men det är svårt när man bara har en mobilkamera... :C
ännu en bild ifrån London ( de kommer lite fuxflux eftersom jag säkerhets kopierar allt på datan)
För att relatera till inlägget DR WHO :D AHHHH jag hade bara lite damp då jag såg detta vid hamleys i London :)

2011-09-12 | 21:40:25 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback