OMFG...

Detta inlägg kommer huvudsakligen att handa om 2 saker.
1. Jag har ej möjlighet att lägga in bilder på mig då jag håller på att säkerhets kopiera all data eftersom den ska lämnas in :(
2.
Denna killen
Min pojkvän....nej allvarligt...det är inte min pojkvän...( jag har ingen) men det är TOM MILSOM....Ahhh.
Ifall ni inte vet vem det är kan ni gå och dö i ett hål...nej men ifall jag nu ska vara allvarlig i kanske 2 minuter så ska jag förklara vem det är... Killen ni ser på bilden heter Tom Milsom..." Sansann hur började detta? "
Tom Milsom spelade i ett band känt som SONS OF ADMIRALS... vilken jag har skrivit att jag lyssnar på andra plats på band jag gillar.
1. Green Day
2. Sons of Admirlas
3. Camelion Circuit
ja men det är inte vad inlägget ska handla om.
När jag såg deras musikvideo till Here Comes my Baby så började jag älska musiken...sedan började jag kolla upp killarna i bandet...Tom Milsom, Charlie Mcdonnell, Alex Day och Edd Blunn. ( Kolla upp dem ifall ni inte vet)
Min personliga åsikt är att 3 av killarna är snygga, Edd, Charlie och TOM <3<3<3<3
Sedan har jag börjat lyssna mycket på dessa tre killars privata arbeten, New Indigo, Duet with Myslef, you´re not there, just the way you are ( cover) etc etc....jag har fastnat för alla tre killarnas musik men Tom är liite snyggare än de andra 2 XP
( JO OCH JAG VET ATT DET KAN VARA ETT TRÅKIGT INLÄGG MEN JAG VILL HA NÅGOT ATT SKRIVA OM OCH DET KOMMER LITE RELEVANT EFTER ALL DENNA SKITTEXT OM EN KILLE I LONDON MEN DET ÄR MIN BLOGG....JAG BESTÄMMER VAD JAG SKRIVER!!!)
Japp så nu är jag lite besatt vad Tom, jag lyssnar på alla killarnas musik och de äger...
<3<3
Just det...det skulle komma något relevant till mitt liv efter detta....FUCK...tänk tänk tänk...nej men jag har något att berätta.
( OBS DETTA ÄR INGET SKÄMT ALLA MED DUMMA, IRRELEVANTA ELLER BARA ALLMÄNT ONÖDIGA KOMMENTARER KAN SKITA I ATT KOMMENTERA DET SOM STÅR...ERA KOMMENTARER KOMMER ATT TAS BORT!! MOHAHAHAH!!! )
Idag har jag tagit lite fler beslut gällande hur resten av min ungdom kommer att gå till ^_^
Jo för det första....gymnasium...jag har haft beslutsångest för detta val i snart ett år...men äntligen har jag gjort ett val......trumvirvel....va? Har jag ingen trummvirvel?
Aja valet är Humanistiska ( Kultur)
Men sedan finns det något efter gymnasiet och där har alla planer satts i full gång. Alla hjulen snurrar och jag har redan börjat bygga upp god kunskap...i min presentation så står det att jag vill flytta utomlands....samma sommar som jag har slutat 3:an ska jag Ingrid Sanna Brigitta Orneklint flytta till London! Och nej detta är inget som är på skoj eller fake...jag flyttar då!
Jag är redan i full gång med planering och universitet...etc etc... ^_^
Nej oj vilket långt inlägg det blev...ha det bra nu :)

2011-09-10 | 20:41:56 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback