Okej

Okej jobbar med alla frågor och utmaningar frågorna kommer upp i morgon och utmaningarna kommer när de är klara. ( vissa tar längre än andra :S )
Men det var väldigt roligt :D
Annars så är det skola bup och träffa folk i morgon :D
ganska kul fakiskt.
Läste igenom min dagbok och ja det var ganska komiskt att läsa igenom den, nu när jag började blogga ordentligt har jag inte känt något behov av att skriva dagbok...kanske ska ta upp vanan...anledningen till att jag började läsa igenom den var för att jag skulle tejpa in 2 små urklipp ( XP 4 menar jag)
3 om Green day
1 om Johnny Depp

aa jag har väl bara massa av irrelevant fakta att komma med men i alla fall :)
Ha det bra
Jag när jag slutade 5:an :O AHHHH jag var...11 då eller hur?
Shit old times... hahaha hade ni känt igen mig??

Ha det bra nu ;D

2011-09-06 | 22:06:24 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback