Ödet och verkligheten

Vill ni ha ett bitterfittigt lite depressed inlägg?
Inte det?
Men vad synd för det är vad ni kommer få!
Ja jag är glad men nej jag är inte glad, hur går detta ihop?
Jo för att ödet och verkligheten är bithces som borde hängas upp i deras pradaskor!

Hur fan går detta ihop?
Jag ska förklara allt.
Jo jag är inte kär i någon för jag vill inte tappa fokus på mina drömmar!
Men visst har man väl en crush...(bläddra ner)
och jag avskyr att min fantasi gör mig olycklig
Okej för er som inte förstår:
Tänk er detta, ni drömmer, lyssnar på musik, har en tråkig lektion och så har ni gjort en perfekt värld i mitt fall kan jag bara säga att den är väldigt bra ( jag vill inte ta upp mina persoligt relaterade drömmar här på en allmän blogg) och sedan vaknar ni, stänger av musiken eller att lektionen är slut och ni RYCKS tillbaka till verkligheten hur känner ni er då?
Känner ni er glada ifall vi säger att det har pågått på samma sätt i säg....3 år?
Blir ni glada när ni inser att det inte är erat liv?

Så jag är väl lite deppig och har tappat tron på ÖDET, gud tror jag på men ödet som jag alltid förlitat mig på har jag tappat all tro på. och det är inte så kul...
:D ( bild från London)

2011-09-12 | 20:41:23 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback