No

Hejsan, smygblogg ifrån Nolektion, vi arbetar med El och jag är klar med experimentet jag skulle göra :D
Ganska roligt ^_^

Jaa vad kan jag berätta idag?
Ja idag ska jag till BUP med pappa ensam, det kommer inga bilder på pappa för han vill inte vara med :/ Jävla surgubbe men så jag är lite nervös över det,jag har inte den bästa relationen till pappa känner honom ganska dåligt faktiskt :(
Men innan det har jag musik :D ( elevens val )
Jaa så jag är inte arg längre utan ja jag hade väl en dålig dag antar jag.
Annars jaa vad ska man skriva i morgon drama jo vilken klat jag är, glömde nagellacken hemma, stackars Ida XP



Gjorde denna i 8:an XP

2011-09-14 | 10:31:51 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback