Kalmar

Jag antar att jag ska förklara mig, okej säg att ni lever på den plats ni hatar mest av allt, jag vet inte vad det kan vara för er men för mig är det KALMAR, jepp och jag fattar inte varför massa turister kommer hit varje år. Jag har bott i Kalmar i 15 år och sedan jag var 12 har jag hatat stället och ifall jag nu ska vara ärlig kan jag inte förstå hur mamma kan be mig stanna i helvetet i 4 år till :O
Jag kan inte det!
Ja jag har ett iskeutbrott vilket jag inte haft på jävligt länge! Ska nog gå in i min garderob!
Så nu sitter jag bekvämt, här kan jag nog sitta ett bra tag :)
Okej så jag kan inte förklara varför jag avskyr kalmar jag bara gör det, jag fatar inte...4 år till i helvetet, NEJ JAG VILL inte gå på stagg, jag försöker bara att inte visa mamma hur mycket jag hatar kalmar och hur dåligt jag mår här...

2011-09-13 | 16:44:59 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Tjolahopp

Du måste ju inte nödvändigtvis gå på Stagg. Jag kan rekommender Estet på Jenny! ;)

2011-09-13 // 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback