Hemma idag :(

Mådde inte så bra idag så jag somnade om och vaknade för 20 minuter sedan.
Hur och varför jag inte mår bra kommer jag behålla för mig själv!
Jo lite glada nyheter, jag väger numera 79,7 kilo!
Jag väger under 80!!!
det har jag inte gjort sedan jag fyllde 13 eller 12 tillochmed :O
Detta är dagens frukost, havregrynsgröt, 0,5 dl nötter, 1/2 päron, vatten och macka med pastrami.
( Nej det är inte vanlig macka det är macka helt utan kolhydrater ^_^ nomnomnom )
Yes, ha det bra!

2011-09-06 | 10:31:45 | Loosing weight | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» HarryPotter

Hej, jag älskar din blogg!!! Du är så otroligt stark som kämpar för vad du vill!! Lycka till med din viktminskning!!;) btw kan du ge lite tips på hur jag ska tappa några kilon: D

2011-09-06 // 12:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback