Hejsan

Jag är hemma ifrån skolan nu...jag hatar tisdagar... :C
Jaa jag vet inte hur jag mår faktiskt...det är ganska svårt att beskriva hur man mår när man mår...ingenting...
aja här kommer en bild på mig idag ( jag skiter i säkerhetskopieringen)
Allt utom håret var ganska lätt fixat...lite Emo-hår eller?

Aja jag antar att jag har en liten tuff dag idag, nej asså ahhh det blir fel.
Okej ifall jag inte hade haft en överbeskyddande morsa hade jag sagt till henne rakt ut
" mamma jag vill gå gymnasiet i London också, kalmar gör mig trött och ledsen jag har ingen motivation kvar här jag blir bara deppig av att leva här! "
men det kan jag inte säga det för jag vet vad mamma skulle säga...och jag skulle aldrig få det hur mycket jag än försöker förklara hur dåligt jag mår i själen, nej jag är inte deprimerad men jag har ingen livsglädje kvar här...så blir nog enklast att säga det, jag tycker att kalmar är så otroligt tråkigt och jag förstår inte hur jag ska klara 4 år här!
Jag förstår inte det, och visst jag har viss förståelse för mamma också, att lämna sin unge till London ( Europas största stad) men aja jag vetifan men jag vetefan om jag palla 3 år i denna JÄVLA håla!
japp jag avskyr Kalmar av hela mitt hjärta, nej inte personerna där ( vissa men bläch) men staden i sig! Jag hatar verkligen att vakna upp här!
Aja ha det bra eller nåt

2011-09-13 | 16:22:44 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback