Fråga nummer 1

Vem är killen du skriver så mycket om / vem är det du gillar?
Anledningen till att jag tar ett helt inlägg om detta är för att det är lite komplicerat ( och ifall nu han läser detta :/  kanske han förstår hur jag känner O.o )
Jag var väl lite småkär i en kille i min klass men det är över jag menar det var bara liksom en gnista...lätt att ta bort...sedan finns det en kille där man har ett helt bål av känslor.
Han är verkligen den gulligaste, roligaste mysigaste killen jag någonsin mött. Jag träffade honom på lajvet och det var verkligen O_o jag menar...herregud vilken kille <3 jag ska inte berätta vad han heter men ifall du läser detta så vet du vem du är. Eftersom jag har berättat att jag gillar honom....för mig är det en viss skillnad på att gilla och på att vara kär.
Att gilla är när du får fjärilar i magen av att se denna personen
Att vara kär är när du nästan börjar gråta då du möter denna personen eftersom ni inte är ihop...och ja ifall DU nu läser detta det är så jag känner för dig...skit samma om du inte gillar mig...det gör ingen i vilket fall :/ jag har vant mig vid det...men aja du vet hur det ligger till....jag kan bara inte sluta tänka på honom, han finns i varje tanke jag har...( nästan) visst det gör ont men jag har vant mig...jag har varit pendelkär och blivit nobbad var enda gång och att du INTE börjar hata mig är ett mirakel...jag tänker inte skriva hans namn ( av uppenbarliga skäl) men jag hoppas lite att han läser det...( ingen aning om varför) Kanske för att....jag blir så pinsam när jag möter honom....men på bloggen kan jag vara mig själv...uttrycka mig ordenligt för det enda jag har framför mig är en lysande skärm...inte ditt ansikte eller dina ögon...jag tycker själv att jag blir pinsam och när jag gick ifrån idag så hade jag 100 saker jag hade velat gjort annorlunda....
Sometimes i wish life was a fairytale...then i would be happy....but it is not :/
Ifall du vill hata mig varsågod men ifall du läser ( om ännuvärre ) kommenterar så vet du hur jag känner!

2011-09-07 | 19:56:33 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» HarryPotter

Hoppas allt löser sig, du ska inte känna att du inte räcker till, för det gör du!! Och om denna kille dom du gillar inte tycker om dig och uppskatar dig, så ska du inte bli deppig! För det finns någon där ute för dig också, du ska ha någon som tycket om dig för den du är, någon som skiter i om du är lite överviktig ( för det är något man inte ska behöva ändra på ) för du är fin precis som du är!!! Du förtjänar det bästa. Lycka till med kärleken / HP:D

2011-09-07 // 22:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback