And i don´t know how to reach her!

Hejsan idag är jag sjuk....dunderförkyld, det är en sak i morgon jag får se ifall jag kan, idag har huvudet varit slänggungor på gröna lund verkligen :S
Skulle träffat upp kompisar idag...nja det blir nog inget av med det + ingen konstnatt ( skördefest) jag älskar konstnatten men nej icke det :(
Här kommer ett par bilder på jag idag ^_^
( jag har bara väldigt lite makeup idag)
Japp idag har jag bara mascara och lite ljusbrun ögonskugga, är man sjuk behöver man inte riktigt tänka på det.
Var med morsan ut på stensö och satte upp en tipspromenad CX så då fick jag gå 2,5 Km ^_^
Motion!
Nej nu ska jag äta lite :D
För er som är i skolan, plugga på! :P

2011-09-30 | 13:07:02 | | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback