Men vad är det för fel på dig?

HAHAHA hela du är ett skämt...båda kilalna är skitfula och du med! 
DU ÄR FAN BARA EN FJORTIS! JAG HATAR DIG!! 
Du bara luras...jag tror inte du är som du säger och du är så jävla tönkigt vem fan spelar dagspel bara idioter! FCUK you!!
Kommentaren skriven av: Lololo
Låt oss ta itu med en sak i taget.
1. Du borde se över din stavning för den är inte bra... -.-
2. Ehhh vad fan bryr jag mig ifall du tycker Tom <3 och Ed är fula jag ber inte dig tycka om dem...det är jag som gör det!
3. Ehhh okej varför tycker du jag är en fjortis?
4. Vad fan har jag gjort dig??
5. Hur luras jag varför och om vad?
6. Jag vet att jag är töntig!
7. Jag spelar dragspel! ( ifall du inte märkt det) och sist jag kollade var inte jag en idiot!
Snälla bara för er skul...det funkar inte att såra mig på detta sätt..det biter inte på mig liksom så bara lägg ner det...

2011-10-26 | 16:16:12 | | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Maria

Hejsan jag har en fråga...jag gillar en kille men hur ska jag våga berätta det? Jag är verkligen kär i honom du kanske kan hjälpa mig <3

2011-10-26 // 19:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback